Obecnie moda jest jednym z popularniejszych topików, na których skupia się uwaga mediów i wielu użytkowników internetu. Modą interesują się nie tylko ludzie młodzi; osoby w każdym wieku chcą znać aktualne trendy, chcą wiedzieć co w danym sezonie jest popularne, co powinno się nosić i w jakich sytuacjach. Oczywiście znacznie częściej blogi i strony poświęcone modzie odwiedzają kobiety, jednak również część mężczyzn coraz częściej subskrybuje takie strony.
Wiele kobiet, które interesuje bielizna, sklep z bielizną odwiedza równie często, co strony poświęcone tematyce modowej. Co roku bowiem pojawiają się nowe linie produktów, nowe fasony, nowa kolorystyka i nowe wzory. Wiele na temat aktualnych trendów na rynku można dowiedzieć się z blogów modowych, gdzie autorki prezentują własne stylizacje, opisują ubiory, podpowiadają w jaki sposób dobierać bieliznę kolorystycznie i według fasonu. Obecnie blogi modowe są niezwykle popularne, a niektóre autorki zyskały już status celebrytek, pojawiają się w telewizjach śniadaniowych, są zapraszane na pokazy mody i imprezy branżowe.
Obecnie na rynku działa pokaźna ilość firm produkujących bieliznę i coraz większą ich część stanowią firmy z Polski. Część z nich aktywnie walczy o nowych klientów właśnie poprzez współpracę z popularnymi blogerkami modowymi (nazywanymi też często “szafiarkami” lub “fashionistkami”). Jest to bardzo skuteczny sposób promocji, gdyż wpis na jednym z najpopularniejszych blogów modowych na temat nowej linii produktów gwarantuje, że z produktami zapozna się nawet kilka tysięcy potencjalnych klientów. Wtedy już niewiele brakuje do tego, by zainteresowane osoby odwiedziły sklep z bielizną i wybrały produkt konkretnej firmy polecanej przez modowy autorytet.
Oczywiście sytuacja jest w pewnym sensie dwuznaczna z moralnego punktu widzenia, gdyż nie mamy pewności czy dany produkt, o którym pisze nasza ulubiona blogerka naprawdę jej się podoba, czy też po prostu wpis został opłacony przez którąś z firm produkujących ubrania. Na szczęście większość blogerek wie, że publikując takie sponsorowane wpisy naraża na szwank swoją reputację, i gdy prawda o takim wpisie wyjdzie na jaw może stracić część odbiorców.